Zapraszamy do kontaktu
Complaints and returns policy
1 Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji w następujących przypadkach: uszkodzenia mechanicznego w wyniku nieprawidłowego transportu, niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem lub wad fabrycznych towaru. Wzór formularza znajduje się na stronie internetowej Sklepu.
2 Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru.
3 Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt wysłania zareklamowanego towaru do Kupującego ponosi Sklep.
4 Przy odbiorze przesyłki od kuriera, Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia czy towar dotarł w stanie nienaruszonym. W razie stwierdzenia nieprawidłowości Kupujący zobowiązany jest do zażądania spisania przez kuriera protokołu szkodowego. Kopię protokołu, najlepiej wraz ze zdjęciem uszkodzenia należy przesłać drogą elektroniczną do Sklepu.
5 Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość – w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru. Dotyczy to jednak tylko osób fizycznych, które nie potrzebują zakupionego towaru do celów związanych z pracą zawodową lub działalnością gospodarczą. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży składając do Sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży (wzór na stronie internetowej Sklepu).
6 Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, nieuszkodzony, nie może mieć śladów użytkowania i być w oryginalnym opakowaniu. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest załączenie dowodu zakupu.
7 Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
8 Sklep nie odbiera przesyłek pobraniowych.
9 Sklep ma obowiązek zwrotu płatności na konto Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Jednakże Sklep zastrzega sobie prawo wstrzymania zwrotu płatności otrzymanej od Kupującego do momentu otrzymania towaru i sprawdzenia jego stanu.
10 W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem, towar zostanie wymieniony zgodnie z dostępnością w magazynie na koszt Sklepu. W razie braku dostępności towaru w magazynie Kupującemu zostanie zwrócona płatność zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu, lub towar zostanie wysłany – po wcześniejszym ustaleniu z Kupującym – w późniejszym terminie.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: pobierz
Formularz reklamacyjny: pobierz